Sushikväll med Idoltittning

Ikväll kom busfröna Elin, Sofie, Eva, Frasse och Bea över hem till mig för att käka sushi och titta på vårt absluta favoritprogram, Idol. Det bästa efter Debatt förstås. För inget, jag repeterar inget slår Debatt. Vuxna människor som står och skriker eller talar i mun på varandra... Härligt är det. Till Idol blev det sushi från Asian Sushi Bar. Utbudet av veganskt hämtmat inte är så stort i Västerås, så "Man får taga vad man hava kan", som Cajsa Warg sa. Gott var iallafall och man fick både misosoppa och räkchips till. Dock slängde vi soppan för att den såg ofräsh ut och chipsen frätte på våra tungor, men annars var det prima.

Sedan vart det mest flum, skum, skum, skum(t).

Min planering inför imorgon: Fysik, fysik och lite mer fysik. Jag har ju ett efterlängtat prov på onsdag, som by the way är dagen före då jag åker till Egypten! Hah, vad sägs om det! (Okej, jag är fortfarande lite avis på att Elin ska åka till Malaysia, man bara lite.)

Nagiri med tofu, gurka och avokado samt ingefära, wasabi och sojasås


Au revoir
Cecilia

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag tänker sno bilden :D och alla ska ju ut och flyga vad är det är!!

2009-12-12 @ 00:21:18

Skriv något snällt är du gullig!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Egen blogg? Skriv den här:

Din kommentar:
Trackback
RSS 2.0